NL Doet in Erasmus

De eerste NL Doet in Erasmus was een groot succes. We hebben niet alleen op zaterdag 11 maart, maar ook op vrijdag 10 maart een voorjaarsschoonmaak kunnen organiseren, door het grote aantal aangemelde vrijwilligers. Op vrijdag hebben we samen met studenten van de Friese Poort (zie foto) een bezoek gebracht aan bewoners in de huurappartementen. Het was prachtig weer, dus naast de grote schoonmaak hebben ook veel studenten een wandeling gemaakt met de bewoners. Op zaterdag hebben we weer een grote groep vrijwilligers, uit de wijk en ook de rest van Leeuwarden, mogen verwelkomen. De bewoners uit de zorgappartementen hadden veel klussen aangemeld. Van het schrobben van het balkon tot het schoonmaken van keukenkastjes. Natuurlijk maakten we ook graag tijd om met bewoners bij te kletsen onder het genot van een kopje koffie.

Volgend jaar maken we er heel graag weer een groot succes van. Ook dan zijn we weer op zoek naar veel vrijwilligers. Houd ons nieuws dus goed in de gaten. Hopelijk tot dan!

Stichting t.o.v. Welzijn Erasmus