Wijkkrant Aldlân mei 2017

Van de redactie

De redactie van uw wijkkrant presenteert u met trots dit nieuwe nummer. Er is weer veel gebeurd in de wijk. Zo waren en een aantal wijkavonden met thema’s welstand, verkeer en tuin/groen. En was u op de hoogte van de oppervlakte aan haakdekens die gemaakt is door vrouwen uit Aldlân? Uiteindelijk gaan
de dekens naar het Rode Kruis en Artsen zonder Grenzen. Ongelooflijk wat een haaktalent en –plezier in onze wijk! U krijgt een inkijkje bij een nieuwe wijkbewoner, één van de vele nieuwe buren uit de Parade. Fijn dat het oude Erasmushiem zo’n goede nieuwe bestemming heeft gekregen en hierbij een hartelijk welkom voor alle nieuwe buren. Het zal u niet ontgaan zijn dat de voetbalkooi bij Piter Jelles een flinke opknapbeurt heeft gekregen. Inmiddels heeft daar een sportieve activiteit plaatsgevonden voor kinderen en jongeren uit de wijk en van de scholen. Een prachtige samenwerking van onze wijk-sport-mannen van BVSport, WELLZO en Piter Jelles! Daarover de volgende keer meer. Maar voor nu alvast eren we de helden van Snoek – Caparis dat de kooi in opdracht van Piter Jelles heeft ‘ontgroend’. Houd je oren en ogen open in de wijk. Als er activiteiten zijn die het vermelden waard zijn: denk aan de wijkkrant. Maak een paar goeie foto’s en stuur ze naar de redactie!

Wijkkrant Mei 2017